Friday I´m in love

Japp, idag e d fredag och jäg vaknar mycket glad över att vaknat ur en dröm där jag firade världens sämsta och trista nyår där min kusin snodde alla mina pojkvänner (ja, jag hade många). Gjort kaffe och satt mig i fönstret för att titta på solen (lite för kallt att sola än) och ha d mysigt. Dagen blir en blandning av interior design, promenad, vin och fotboll. Jävligt chill grejer.
Gårdagens samtalsämnen måste nämnas:
1. Lina, Klara, kregg och jag ska börja lajva. Jag är mystiske munken, klara är draken och kvar finns ju tomten och riddaren av Galloshien.
2. Klaras smällande, tighta an*s.
3. Otroligt fula namn. Ansa kom bland annat upp
4. Istället för blommogram ska man kunna skicka knullagram eller snoppogram

Ja som ni märker var nivån inte speciellt hög bland samtalämnena. Men blir bara roligare då. Blev tårta, tv och massa tjöt. Ha det så bra nu allesammans!

Hejsvejs!


Kommentarer
Postat av: pg

hahah lika kul fortfarande...

2009-03-20 @ 12:04:32
URL: http://pege.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0