Erica tar ton

Skulle bara vilja meddela, att innan någon missuppfattar skulle jag vilja förklara mig lite närmare. Jag är inte jätteinsatt i Kåren och olika organ men det är självalt. Nu när det snart är val till presidiet skulle jag vilja meddela en liten sak.
SLUTA SKICKA 4 MAIL OM DAGEN OM VEM JAG SKA RÖSTA PÅ! (de stora bokstäverna visar min irritation, och utropstecknet likaså)
Om jag nu ska rösta så kan jag skapa min egen uppfattning. Man vinner inte min röst med hjälp av tjat. Och om jag inte ska rösta så är dte mitt val. Hoppas att alla förstår och accepterar mitt beslut=)

E ju soligare än Jesus ute och borde verkligen sätta mig ute och dricka kaffe och skriva hemtenta men det blåser ju så in i helvete. Vad gör jag? Jo, öppnar fönstret, sätter fötterna på fönsterbrädan och dricker kaffet där. Men då uppstår nästa problem, det blåser in som fan genom fönstret. Att det ska vara så svårt...

Nä, jag måste fan städa hela lägenheten idag inför imon och jag orkar inte. Jag orkar inte ens städa 29 kvadrat, hur kass får man vara? Nu förstår jag varför mamma hatar att städa hemma, det är ju för fan 90 kvadrat (eller nåt). Dammsuga och bädda, inga problem, men att plocka undan alla dessa miljontals kläder som ligger på golvet och i soffan och under sängen och i köket och i hyllan. Det känns lite som "kläderna anfaller"  just. Vart jag än sätter foten så är det kläder där. Inatt snubblade jag på min mur av jeans som jag lagt så smidigt precis mellan köket och soffan. Ni förstår mitt dilemma där va?

Dagens bild

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0