En ny hunk

Det är teve som får en att må sämst! Sitter och trivs med singellivet och tycker dte e skönt att vara intresserad av en kille, chilla litge å sånt. Men sen kommer det kärlekscener, parterapi, och bröllopsprogram på teve. Plötsligt inser man att ens liv är otroligt tomt. Kanske måste få tummen ur och göra något åt min lilla "crush" (som inte är speciellt stor än men kan nog bli). Men e så kass på sånt. Hur visar man långsamt men ändå halvklart att man tycker om någon?
Tänker dock inte skriva här vem det är för då kommer la folk slänga sig över honom även om han aldrig intresserat folk innan. Men mina vänner vet nog vem det är ;)

Om jag vågade le jag lägga in honom som nummer ett på listan av hunkar. My hunk! ;)


Igår satt Emma och jag och kollade in en ascool hemsida med en person som gör helt sjuka tårtkonstverk. Hittar itne adressen nu men här en bild av hennes arbete.

Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Grymt!! Men vem beställer en tårta som ser ut som en ketchupflaska??

2009-03-17 @ 11:30:55
URL: http://johannaskriver.blogg.se/
Postat av: Delle

Jag, utan tvivel! Till min födelsedagsfest kanske? eller en grillning^^

2009-03-17 @ 12:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0