En heldag bajs

vaknar av den där jävla bajs-låten igen (all I have to do is dream) vid 11 och vet om att jag måate plugga hela dagen, själv på seminarieuppgiften. Skriva ett bajsreferat på en bok som seriöst borde lukta bajs för den är fylld med så mycket skit. Som vissa av er vet så är en av de mest irriterande sakerna jag vet när människor skriver rader så långa så de fyller en halv sida. ANVÄND PUNKT! (Ja, de stora bokstäverna bevisar hur irriterad jag är, utropstecknet likaså)
    Så har en underbar bajsdag framför mig med mängder av kaffe, en bajstråkig bok och kom precis på att jag har tvättid kl halv 3. Bajs....

Tummen är idag inställd efter att hon fått tummen ur röven och orkar inte mer (logiskt...?)
hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ajajaj.. En Erica-stöter-på-för-långa-meningar-situation... Dom är aldrig roliga! Hoppas allt är bra annars! Kram

2009-03-06 @ 16:40:32
URL: http://johannaskriver.blogg.se/
Postat av: mika

hm..vaknade med precis samma känsla idag, hade massor att plugga men istället tog jag och storstädade!hehe..pest eller kolera!hoppas att allt e fint!kram!

2009-03-06 @ 19:01:55
URL: http://mikano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0