Uh!

Ursäkta mig om jag använder datanördsspråk nu men WTF! En skum person, såg ut som tjej (inte lätt att se genom titthålet) ryckte försiktigt i mitt dörrhandtag. Jag ser bara hur handtaget åker ner sjukt långsamt som om hon skulle se om det var öppet men tack och lov var det låst. Sen gick hon till dörren längst ner i korridoren och gör likadant. Sånt gillar vi inte! TTYN som Paris säger! Talk To You Never.
Varför kan jag sånt egentligen...?

Nåja, blev en lång natt med kortspel, tjejsnack och barnprogramstittande med Bengan. Sovit ca en timme runt 11-tiden idag. Sen chilla och packa ihop partytältet och hämta bordet. Nu ska jag som vanligt chilla och kanske spela poker och kolla film. Jo, det ska jag göra.

Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0