Uppskattning

Del 1
Uppskattar:

Mina riktiga vänner
Ärliga killar (finns det några där ute som är det? Isf, hör av er...)
Främlingar som ställer upp och hjälpen en när det behövs
Alla misstag jag gjort, de har lärt mig mycket
Ensamma hemmakvällar med enbart mig själv
Shontelle - T-shirt
Soliga dagar i Halmstad
Mina vänner i Göteborg, inget bull shit, bara underbara!
Ärliga tjejer (det finns)
Bengan:)
Att det görs så sjukt mycket skräckfilmer
Nattamat


Del 2
Sjukt störande ändå. Jag har ju skrivit i förra inlägget att man kan itne ha kakan och äta den samtidigt. Just nu känner jag precis så. Jag vill själv inte ha honom, men vill inte att någon annan ska det heller. Jag vet att det är fel, man kan itne ha kontroll på någon men skillnaden är att jag har nada kontroll på honom. Han gör som han vill, jag gör som jag vill. Vilket iofs är väldigt skönt. Jag har ändå mitt eget liv, men varför vill jag ändå vara en del i hans liv? Man vet att man inte har någon nytta av det över huvud taget och att han inte behöver dig och en enda möjlig anledning att han vill ha dig är enbart det sexuella. Det vill jag inte vara. Vinner ingenting på det, förtjänar någon så mycket bäyttre. Med de takarna i huvudet, varför bryr jag mig ändå om honom så otroligt mycket? Ska det vara så sjukt svårt att inte behöva honom?!

Favoritlåtar vid brustet hjärta
Beyonce - Big girls don´t cry
Shontelle - T-shirt
Augustana - Boston
Samantha Moore - Replace you
Katy Perry - Thinking of you
Beyonce - If I were a boy
Devics - If we cannot see

Del 3
Club Monday var sjukt mycket bättre på Tylösand än ladan det var i förra året. Sjukt snygga lokaler, riktiga toaletter, sittplatser och gött folk. Nu har man stamkort så nu är dte halva priset varje måndag men får se hur många måndagar man drar dit. Men kvällen över lag, rätt nöjd. Sköna människor och lagom med dricka. Ingen fylla här inte=)

Hejsvejs!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0