"Lolita är ett sånt där jävla fnasknamn!"

Gaah, svartsjuka är nog den värsta känslan man kan känna.
 
Målade bengans hall igår, solat så jag ser ut som en neger och ska tvätta idag. De första två sakerna var roliga, den sistnämnda, not so much. Huvudet mår bättre, bulan har nog minskat lite men sova på rygg, nej tack! Huvuvdvärken har minskat en hel del, men som jag lovat, ingen alkohol innan midsommar. Detta trodde itne min mamma var möjligt då hon istället skratta mig rakt in i örat (i telefon alltså, annars rakt upp i ansiktet) och sa bara "Säkert!". Hon kan slänga ur sig roliga saker ibland, "Lolita är ett sånt där jävla fnasknamn!" Älskar min mamma:P

Dagens bild

Samsungs Matrix-phone. Så jävla ful!

Asså, får 310.000 kr hade jag gärna köpt den. Sjuk bling bling! Meeen, inte riktigt min stil...

Äh fan, orkar inte blogga så jälva mycket nu för tiden. Det får komma som det kommer.
Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0