Nytt jobb, gammalt perspektiv

Snart iväg till jobbet på introduktion. Rätt nervös faktiskt, man vill ju ha en sjysst chef, trevliga arbetskamrater och lite klirr i kassan. Tänk om man kommer dit och blir ut-tittad och dom beter sig som gamar runt en död zebra. Dom vill bara äta upp en (och inte på det erotiska sättet) och vill slita en i stycken (kan nog inte ses på ett erotiskt sätt). Man vill aldrig vara den döda zebran. Suger ju en hel del. Men men, jag är nog inte så svår att tycka om om man väl försr. Är snäll, trevlig och rolig, oftast... Men efter jobbet får jag iaf dra hem till Bengan och mysa lite:) Då hennes grannar tror att vi utför sexuella experiment när allt vi gör är att massera varandra och gör konstiga läten så blir dte nog en lugn kväll med film och massa snack.

Nåja, igår var det fotboll hos Anders, blev alkoholfritt för mig men de andra drack rätt friskt:P Lina briljerade med att veta att en inglasad balkong kallas för pensionärskuvös och Emma visste inte vem Jimi Hendrix var. Man lär sig något nytt varje dag. ^^

Nu ska jag göra mig iordning
Hejsvejs!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0