Kvarteret Skatan

Så sjukt kul program. Johan Glans och David Batra, roligaste komikerna i Sverige.
Nu är iaf arbetet igång. Börjar 8.30 och slutar 15.00 imon. Sen blir det måndag och massa fler dagar nästa vecka. Får se hur allt går. Har iaf en trevlig chef, så en sak mindre att oroa sig för och en sjysst tjej som va på introduktionen idag. Den döda zebran börjar försvinna nu. Kommer nmog trivas, har fått höra att det är treliga arbetskamrater och ett skönt jobb. Intells som telefonförsäljare iaf, ingen provision (tack och lov), inte behöva sälja nåt, inte behöva lära in alla frågor och fraser utantill och inte ha en idiot till chef som inte ens kan diskutera med kunderna. Nu blri det att intervjua personer till marknadsundersökningar. Känns mycket bättre faktiskt:) Och får jobba vilka pass jag vill och hur många dagar jag vill.  

Lol:  "Asså, jag förstår inte dom där vegetarianerna, dom hatar kött men älskar djur. Då är det ju synd att alla djur är gjorda av kött."

Nu har jag gått vidare.
Nä, nu ska jag måla naglarna och sedan lägga mig i tid idag. Har itne gått upp kl 7 på väääääldigt länge.
Imon blir det inte bara jobb, även Harrys med Emma och sedan filmkväll med Twilight och kladdkaka:) Mys!

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0