Inte något vettigt alls

Fan, nu har mitt internet börjat fucka upp sig igen. Hackigt som fan och segare än jesus. Börjar fundera på att byta internet på nåt jävla sätt. För övrigt regnar det, är gråare än jesus och falukorven kostade nada på maxi idag. Jag har slagit i min stortå i bordsbenet och det känns inte så jävla skönt. ikväll är det fotboll och och falukorv till middag.

Apropå ingenting så hade jag ett "plötsligt händer det"-moment idag på maxi. Aslång kö och plötsligt öppnar en kassa till och jag hamnar först i kön:) Först vunnit 10 kr på en tialott och nu detta. Känner hur jag snart vinner drömvinsten på 111 miljoner. Då bjuder jag på varmkorv och läsk.
Ett annat "plötsligt händer det"-moment var att när jag gick hem från Emma igår började det ösregna ännu mer när jag var halvvägs hem. Detta var inte lika kul.

Nu ska jag skriva klart låten jag startat på så fram med gitarren och kicka ass!


Play on! Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0