Helgen avslutad

Yepp, ännu en helg har gått och kommer itne ihåg om jag gjort så mycket. Blev iaf utgång i lördags med Therese och Emma men tappade bort dom så satt å snacka med nån snubbe och fick lite gratis dricka. Som sagt tidigare, alla brudar är groggluder:PSen iväg till Morfars och hälsa på Bengan. Hade tydligen varit väldigt konstiga brudar där som balnd annat visat allt på bardisken och en tjej som kört upp en marker mellan benen. Underligt ställe det där... Sen hemgång och otroligt skön sömn. Idag, inte gjort så mycket, chilla med Emma en sväng, sen träffa bengan hos gurra och hjälpa till att sätta upp en hylla i betongvägg. Detta var ett sjukt jobbigt jobb. Tog la några timmar typ:P
Fredagen vet nog redan folk vad jag gjorde. Tror jag skrivit om det innan men skit i det nu.

Midsommar på fredag, vette fan om det är något jag längtar så jättemycket efter. Blir la midsommarlunch på Bolmens och sedan drickande men inte direkt sugen på något av det. Men det ändrar sig säkert på fredag.

Annan uppdatering av Erica:
Jobbet:
På Concilia Information, chill företag, trevliga arbetskamrater och jag e hyfsat duktig på vad jag gör:) Trivs än så länbge iaf. Men funderar på att skaffa ett jobb till för helger och kvällar.
Kärleken: Singel, hyfsat glad för det. Har gått vidare och börjar glömma den "speciella". Men är la en liten bit kvar innan man är helt över honom.
Fritiden: Chillar som fan.
Vännerna: Umgås sjukt mycket med Bengan just nu. Sen har jag alltid mina girls, Lina, Klara, Emma, Emma, Pg och Therese och alla andra. Chill folk helt enkelt. Saknar dock vännerna i Gbg. Inte så många kvar som jag har kontakt med men Frida, du är bäst<3

Nä, nu blir det onlinepoker och film.
Dagens bild

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0