Boomerang och vårtsvin

Gör: kollar på jackass och pratar skit på msn
Har: chillat med Lina och Emma hela dagen, 8 timmar vänner-avsnitt tär på kroppen.
Kommer: somna så fort min övertrötthet lagt sig, vilket är ganska snart.
Vill: ****** ****** ** ****** ****
Ska: Chilla som fan imon med
Tror: att jag aldrig kommer hitta en bra kille för mig
Kanske: Borde tänka på vad jag gör
Hatar: jamba-reklamerna mer än någonsin och att jag slänger ur mig vissa saker.
Älskar: Just nu, helt ärligt: Britney Spears och skatteåterbäring.
Förstår: innebörden av låten "Bä bä vita lamm", helkdagsrock åt far och söndagskjol åt mor, det är sånt man kan göra av ullen! Nej, jag fatta inte detta innan!

Snuffs på er alla!
hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0