My own personal brand of heroin

Japp, har varit för trött för atrt ens blogga de närmaste dagarna. Har varit aningen förvirrad, dock säker på en sak, vilket irriterar mig nåt vansinnigt. Varför ska jag tycka om honom, av alla människor på denna jord?! Varför han? Det är ju helt kört ändå, men ändå vill jag ha honom. Han får mig att bygga upp vissa hopp, men han kan lika lätt ta bort det, genom en kommentar eller ingen kommentar. Måste lyckas glömma honom men kan inte sluta tänka på honom. Senaste 2 dagarna har jag verkligen saknat honom. Nåt så vansinnigt mycket. Saknar allt med honom. Men borde inte. Är iofs rätt mycket man inte borde men gör ändå.


En sak jag inte borde och faktiskt int gör är att dricka alkohol. Inte druckit alkohol på en vecka nu (tror inte det har hänt på hur länge som helst). Känns hur skönt som helst och blir ingen alkohol på 2 veckor till, inte förrän midsommar men har tankar på att vara nykter då också. Rädd att få lite snefylla när han är där och kanske får för sig att dra hem någon eller dylikt. Ramla baklänges och slå i huvet är inget jag tänkt göra igen heller. Känns lite som rehab just nu. Få lite klarhet i livet och känna sig nyttigare än vanligt.

Ikväll blir det att bjuda Bengan på middag hos mig och sedan aknske Klara och Lina kommer förbi hoppas jag. Tänkte ha lite tjejkväll men får se.

Saknar gamla goda tiden








Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att se lite gamla bilder! kommer du upp nåt till Mölndal i sommar? kram

2009-06-07 @ 22:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0