Stripp och chokladmousse

Jag lyckades ju verkligen när jag kom hem inatt efter kareoken. Var hungrig och bestämmer mig för att steka en schnitzel och detta gör jag för det första, naken. När jag ska göra pulvermos till så värmer jag vatten som vanligt och tar ner fel kartong med pulver och äter sedan schnitzel med chokladmousse gjort på varmt vatten. men jag äter upp allting och går sedan och lägger mig. Hur fasiken tyckte jag att det gick?
Hade iaf en sjukt rolig kväll med tjejerna från spp-ettan och emma=)

Jag fick även se att jag finns med på youtube! strippar dessutom...

Jag har den lila hockeyhjälmen med hår på nästan längst bort. Bara så ni vet^^
Nu blir det feta gretas!
Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0