Snopphuvud

KOmmer man någonsin bli av med den där jävla jöken? Nu måste man tydligen klara jöken för att få socialrättskursen klar. Så eftersom omtentan var i tisdags och jag inte gjorde den för inte trodde väl jag att man måste klara den åxå. Så nu får man vänta till augusti och skriva den då. Suck och bly!

Fixade iaf socialtentan och redovisningen idag och igår. Bara vänta i 3 veckor på resultatet nu. Blir tentafest imon med förfest hos mig och sedan årets första kåren. Fan va kul d ska bli att ha massa folk i lägenheten och behöva städa skiten av sig dagen efter i baksmällans tecken. Suck och bly! (men jag ser fram emot kvällen iaf)

Du kommer aldrig tro dina öron vad min mamma sa idag när jag ringde henne å berättade om redovisningen och att man måste klara jöken:
"Fyfan, va har ni för jävla snopp-huvuden till lärare?"
Ja, mamma e minsann ett riktigt charm-troll.

Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: emma

Haha ser din mamma framför mig säga det hahhaa..

2009-01-14 @ 12:10:10
URL: http://angelwithoutwings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0