I datanördens tecken

Hade världens skönaste vinkväll med Emma, Lina och Klara igår. Blev en BiB och lite folköl (av allting, varför folköl?). Dom drog vid 2, sen satt jag uppe och spelade en riktigt gammal klassiker, Heroes III Armageddons blade. Me love det spelet! Springa runt med sin lilla gubbe på hästen och samla artifacter och döda griffins och alla möjliga konstiga saker som finns. Känner mig dock lite som en dataspels-nörd från 90-talet när jag sitter upp till 05 och spelar och vill verkligen inte sluta. Nä, heroes III är ett av de bästa spel som finns, efter Zelda till N64 och Snes.

Dagen till ära som går i datanördens tecken så vill jag även erkänna att jag ska ladda ner Sims 2. Nästan skämmigt men måste prova spela det någon gång. Har ju aldrig spelat det. Dessutom ÄR det kul att bygga upp hus och designa. So sue me!
Även Unreal Tournament 2004/2005 ska laddas ner.
Nu kan ni faktiskt sue me för jag laddar ner *oops*



Gjorde också en mycket fin jämförelse:










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0