Ett nytt år, men gott?

Ännu ett år har passerat och ett nyår när man supit sönder kroppen och dödat hjärnceller. För min del blev det dock inte mycket slakt av hjärn-borna. Blev bara några glas vin och lite skumpa. Middagen med Emma, Lina, Klara, Louie, PG, Emma och Therese var jättemysig och god och sedan kom massa folk som väl var rätt skojiga. Tills allting började bryta ihop. Klara blev bestulen, folk tappade bort saker, folk deckade och blaha blaha. Då drog jag hem med Johannes (tror jag han heter, vet bara hans smeknamn) och somnade gott. Fick iaf en nyårskyss detta året, underbart mysigt=)

1 januari ska jag börja med tre saker:
Läsa GP varje morgon/dag eftersom jag fick en prenumeration för 3 månader
Börja skriva dagbok
Träna minst 3 ggr i veckan (börjar jag dock inte med idag utan imon)

Ikväll blir det pizza och filmer till tusen:) Vänner-marathon till kl halv sex dessutom.
Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0