Det finns saker...

Det finns saker som får mig att må riktigt dåligt. Bland annat:
Folks kommentarer på wtc.klippen. Jag börjar seriöst nästan gråta när jag läser vad folk skriver. De skämtar om hela grejen och vissa skriver seriöst "hahahah!" efter det sett klippet. Hur känslokall får mn vara. Dessa männsikor vill jag seriöst avrätta för deras humor är lika dålig som terroristers omdöme när man tänker döda flera tusen oskyldiga människor bara för att man hatar derar regering (eller vad fan det nu är de hatar).

Sen har vi ju en tjej som tycker det är helt okej att ligga med folk som hon vet att hennes vänner tycker om/är kära i. Helt utan samvete och utan ånger. Just nu har jag ingen annan känsla än hat. Ett seriöst hat mot denna människa. Jag kommer kunna slå henne nästa gång jag ser henne.Vill aldrig mera prata med henne. Aldrig någonsin. Jag tror verkligen detta är första gången jag någonsin har varit kapabel till att slå någon.
Jag hatar dig!

Nu blir det film och lite sömn iaf.
Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0