Dagens citat fixat

"Hellre snorig resten av livet än att behöba göra en musprutt" (Erica slänger ur sig under pinsamheter)

Andra av kvällens samtal har varit om:
Ifall det går att klä på ett foster i magen, t ex med uppblå¨sbar cykelhjälm och upplåsbara byxor. Vi ska nog fixa det!
Sugerskor, en sån som jag^^

Dåliga självmordsförsök

Pinsamma grejer i sängen

och en massa annat sjukt^^


Har även kommit fram till att mina förtäldrar har ställt upp för mig hur bra som helst. Inte ekonomiskt utan som föräldrar, skyddat mig och tröstat mig i de svåraste situationerna. Älskar er, mamma och pappa!


Men seriöst, kan man klä på ofödda foster i magen? uppblåsbar hjälm är en sjukt ba idé... Cyklop används vid vattenskalle.

Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0