30 .er

Jag har idag gått runt och klagat oavbrutet på allting ungefär. Tänkte nu skriva av mig all aggression och irritation.

1. Jag hatar att jag måste klara Jöken för att klara socialrätten
2. Jag hatar när man mår illa under en föreläsning 
3. Jag hatar att gå upp tidigt på morgonen (innan kl 10.30)
4. Jag hatar att det alltid är talande djur och andra objekt i reklamer (undantag: comviq-duvan)
5. Jag hatar när locket till hårsprayen inte längre existerar
6. Jag hatar när man itne kan byta kanal på teven från sängen
7. Jag hatar när folk avbryter mig mitt i en mening
8. Jag hatar när man ska stänga av alarmet på mobilen men trycker på fel knapp så det blir snooze och när du står i duschen sätter larmet igång
9. Jag hatar när folk påpekar att man säger vart istället för var
10. Jag hatar när folk vänder sig om när man kommer in i föreläsningssalen
11. Jag hatar när man tvingas samarbeta med folk man itne tycker om
12. Jag hatar när Deamon Tools krånglar
13. Jag hatar att jag har sementväggar på 3 väggar i lägenheten
14. Jag hatar att det ska vara så svårt att skriva rätt på ordet inte som alltid blir itne
15. Jag hatar när folk blir irriterade för att jag itne är ute på msn längre
16. Jag hatar att jag e så lat så jag iten orkar byta lampan i badrummet
17. Jag hatar när dom säger att felix ODLAR ketchup. Man odlar tomater, inte ketchup!
18. Jag hatar när man ska hälla upp mjölk i ett glas och det skvätter upp över kanten
19. Jag hatar när tjejer ska skrika av glädje så det skär sig i öronen när man tittar på teve
20. Jag hatar när hårbands-resåren töjs ut
21. Jag hatar Jamba
22. Jag hatar när Hells Kitchen är slut
23. Jag hatar att jag alltid missar finalerna i alla dokusåpor jag följer
24. Jag hatar att jag följer dokusåpor
25. Jag hatar att alla är smala på teve (förutom fat camp som jag älskar p.g.a detta)
26. Jag hatar när vuxna svenskar itne kan simma
27. Jag hatar att jag fortfarande itne kan skriva I N T E 
28. Jag hatar att jag inte kan ha växter på fönsterbrädan när elementet är på
29. Jag hatar när folk berättar roliga saker som man inte var med om själv
30. Jag hatar lösnaglar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0