Woh woh

Mitt första blogginlägg på min nya dator=) Helt underbar laptop med siffer-ruta, skroll silver och svart metall, compaq och helt underbar att titta på, 15,6 skärm. Känns underbart att ha en dator och kunna slippa skrivbordet=) Fick igång allting med en gång och inget krångel med installation. Me like!:)

Kom till Gbg vid 4, drog till Mediamarkt å sen sitter man här. Blir att träffa frida ikväll en sväng och käka middag med päronen. Riktigt gött. Imon blir det tillbaka till Halmstad och chilla som fan hemma med datorn. Bl.a ladda ner lite musik för nu e den fanimej tom. Men inga filmer, jag laddar inte ner filmer, det är olagligt... Iofs, måste ha Twilight. So sue me!

Det är verkligen itne lika skoj att vara hemma en längre tid nu för tiden. Vill oftast bara tillbaka till Halmstad och sova i min egen säng. Speciellt efter gårdagens natt (om man nu kan säga så)...

Nu blir det käk snart så hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0