Whatafack

Haft en gigantiskt uppehåll med bloggandet nu känns det som. Har ju nämligen lyckats göra sönder datorn till 150 % så på torsdag blir det att skaffa en laptop istället. Skärmen började blinka, virusen käkade upp mitt nätverk och ja... lit eannat som jag inte ens ska försöka förklara. Blir iaf skönt med en ny dator, och en laptop istället för en tjock jävla gigantdator stående på golvet och på skrivbordet som tar lika mycket plats som 3 hörnsoffor (i runda svängar).
Torsdag blir det Gbg för en kort visit och träffa Frida en sväng (saknar mycket!) och datorn såklart.

Hade en gigantiskt trist föreläsning idag om globalisering och blaha. Dock var filmen Into the wild sjuuuukt bra! Blir en mångsidig uppsats om den (ska iofs bara vara två men vi lyckades antecka 4 sidor under filmen). Och dessutom ska man ha utbildning till hjärtslaget ikväll mellan 6 och 9 som jag inte är ett dugg pepp på.

Hade världens värsta dröm inatt. Jag kom hem och min mamma berättar att pappa har dött och jag sätter mig i ett hörn och försöker vrida tillbaka tiden på något sätt. Vaknade itne direkt överlycklig, bara glad över att det hela var en dröm. Tack och lov! Har drömt mycket konstiga saker senaste nätterna. Troligen sover jag sämre och har mycket tankar som snurrar. Måste ju få ut dom någon gång så varför inte i sömnen?=)

Jag stör mig på pakistanien som ligger och sover i datasalen bredvid mig. Utbytesstudenterna sover i skolan (dock itne alla, de andra delar på en etta på 21 kvm på 6 pers). Byt-ut-studenterna är minsann ett konstigt folkslag (menar nu inte rasistiskt utan som student-grupp, inte som människor från andra länder, även om det aknske är samma sak... vad vet jag...)

"Det finns en smurf i oss alla, i både trista och balla"
Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0