Tummen mitt i handen

Dagens tummen upp för:
1. Mtv:s reklam/kortfilm om killen som hör dragspelsmusik och ser en dragspelare precis innan han får orgasm. Vad fick de den idéen från egentligen? Men jag gillar den!
2. Pingvinspelet på min dator. Ställ ut studsmattor, kanoner och annat för att leda 25 pingviner till ett rör. Barnspel är underskattade.
3. Idéen att värma mjölk och vatten på laddaren till datorn. Funkar underbart bra. Tar dock lite tid.

Dagens tummen ner för:
1. När föräldrar ska godkänna en kille som vill dejta deras 16-åriga dotter. (kollar på Sweet 16) Dottern har väl åtminstone rätt att stå för sina egna handlingar. Blir bara förbannad...
2. Jag har ingen chokladfontän hemma (craving choklad)
3. Kramissången som sätter sig som klister på hjärnan. Mestadels att det är kramissången men även att den heter kramissången, är en sjungande, animerad kanin. Troligtvis från början en liten hårig tysk dokusåpa-kändis som inte kan sjunga som sedan speedar upp sin fula grisröst och plötsligt har du en jamba-hit... Pyttsan!

En extra tumme ner för muskelryckningar i knät.
Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0