Socialrätt my ass!

Borde snarare heta socialfel! Klarade inte tentan. Nu har jag en 1,5 poängstenta i socialpsykologi, jökententan 15 poäng och socialrättstentan på 7,5 poäng som jag måste klara innan hösten. Jag orkar inte!! Jag hatar salstentor når så vansinnigt. Kan folk itne bara börja ha hemtentor eller RET. Socialfel!!! Skoj att tenta av en hel termin plus socialpsykologin som fortsätter i vanlig takt. Just det, har ju Erich Fromm-uppgiften kvar också. 5 sidor om en gubbe som skrivit en bok som är helt oläslig och handlar om.... ja, va det nu är.

Sitter i skolan och har rast mellan 2 gigantiskt långa föreläsningar om... om... chicagoskolan bland annat. Tror jag... 
Ska försöka boka in flyg och datum för London-trippen i mars med Emma. Ska bli superskoj att åka tillbaka dit, gå på pubar, åka till Marylebone och se min gamla lägenhet och massa annat skoj. Längtar som fan!(12 utropstecken)

Ikväll blir det träning, och sedan pluggande till socialrättsomtentan. Träffade även min gamla gymnasielärare Micke på högskolan, han kände t.o.m igen mig. Trodde jag itne att han skulle göra. Alltid kul att se ett gammalt ansikte i Halmstad. Dock är han  itne speciellt gammal men:P
Nu såg jag en föreläsare gå och klappa sig själv på rumpan. Mycket underhållande. Svar nej! Det händer itne mycket intressant i skolan annars. man får vara nöjd med det man får, I guess.

Känns ändå ganska skönt att vara lite mer upptagen med skolan. Men hade ju varit skönt att klara en tenta på första gången åxå... Bajs...

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0