O-pepp

Hade en asrolig kväll på kåren igår med vin och skoj med Emma, Evelina och Elin. Träffade dessutom på mitt ex Max. Shit va snygga vissa blir efter några år! Men alltid kul att träffa gamla pojkvänner:P

Idag ska man ju jobba på sittningen på hjärtslaget men har ingen som helst lust. Vill bara ha en lugn hemmadag med nya datorn, melodifestivalen och god mat. Hade jui inte skadat... Men får iaf använda min overall lite som man är sjukt snygg i. Gah, e nästan lite bakis idag. suck...

Jag har fixat en parlino-tomte nu! Mycket nöjd med min erövring. De delade ut hur många tomtar som helst på stan i Gbg så jag å frida fixade till oss 2 var.

Gah, vill ha bakismat!

Kommentarer
Postat av: Frida

Andreas blev otroligt glad för sin tomte :D

Den andra tomten ställde jag inne på toaletten vid fönstret, så den titta fram bakom drapperiet ^^ haha!



Frida:"jag vill bara ha en tomte tack."

Tomteutdelaren:" TA TVÅ!!!!!"

Frida: ".....okej."

2009-02-14 @ 17:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0