Hjärtslaget (uppdaterat)

Ja jävlar i mig vilket party det var igår. Trots att jag var nykter hela kvällen så jobbade jag på kåren i nästan 12 timmar och träffade så sjukt mycket folk. Lyckades bli påhoppad och hånglad med, pussad 2 ggr i matkön när jag serverade mat, ochfå höra att jag har läskiga ögon och beter mig som en man (daaah?). Sittningarna var aningen vilda, speciellt den vid 7 när folk hade supit hela dagen och var smått runda om fötterna^^
Var helt klart värt att jobba under hjärtslaget, fick vara med under hela helgen och gratis inträde, mat och alkoholfri dryck och defintivt mycket nya kontakter. Ska lätt bli fler jobbkvällar på kåren.

Idag blir det städning av lghten och en massa chilltid ikväll. Ska fanimej inte gå någonstans idag. Bara plugga lite med Emma men det får bli hos mig.
Varför skulle jag vara så dum, och göra slut med Max? han var ju snyggast av alla på hela helgen! Nä fan, saknar honom lite. Lite passande just nu, the ex-effect...
 
Nu ska jag klaga lite på alla hjärtasns dags sjuka idéer. Vi börjar med det vanliga argumentet mot dagen, Varför ska man bara visa kärlek en viss dag på året? Bättre att göra det året runt, eller?
Så länge man inte är kär i nån eller har någon som är kär i dig märker du inte ens av dagen förutom på svartsjukan mot alla personer som får blommor, mysiga middagar och andra mysiga saker. Så visst, jag vill gärna kunna fira alla hjärtans dag, faktiskt. Men dock inte så brutalt mycket att alla andra dagar ska vara känslolöra med 14 februari, då jävlar... Hoppas brutalt att någon bannlyser den dagen. Men men, utan alla hjästarns dag, inget hjärtslag=) Och det vill man ju faktiskt inte missa igen.

Hoppas alla andra mår bra, trots att inte alla får kärlek  den 14 feb.
Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0