Dancing alone

Har lyssnat på Dancing alone med Ashley simpson ca 45 ggr i rad nu och kna itne sluta bli gladare och gladare. Jag har hoppat runt som en duracell-kanin och sjungit så tapeterna krullar sig och golvet skakar. Är av någon anledning überpepp på att jobba på kåren idag. Snart kommer Therese hit så ska vi chilla lite och jag ska lyckas peppa upp henne också:)
En annan sjukt härlig sommarpoplåt: Lady Gaga - Eh eh (Nothing else I can say)

Tumme-tema idag är sitcoms

Tummen upp för:
1. Vänner, man kan se avsnitten hur många ggr som helst utan att tröttna. Även om man vet när och var skämten skall komma och man kan alla citat utantill så är dte fortfarande lika roligt. Rachel, Ross, Chandler, Joey, Monica och Phoebe har blivit allas vänner. Ett ljus i vardagen helt enkelt.
2. En nykomling för min del, How I met your mother. En sjukt rolig sitcom med helt otroliga karaktärer. Inget slår Barneys raggarknep och dialogerna på puben. Tummen upp för det fan!
3. 2 & ½ män, Charlie, skulle ligga med dig bara för att du e så sjukt chill och för att jag är avundsjuk på ditt liv! Gör ingenting, bor vid kusten och dricker, har sex och kollar på teve. Dock hatar han sin mamma, gör inte jag.

Tummen ner för:
1. Oj, kan bli många på första plats men en av de sämsta är ändå Just shoot me. Urkassa skämt, storyn e kass och skådisarna är kassa. Kan det bli sämre?
2. Kommer inte ge något namn på denna punkt men det görs så otroligt många sitcoms att urvalet blir sämre och sämre. Kom med något nytt.
3. Svensson Svensson, ett tappert försök till att göra en svensk serie i amerikansk stil. Funkar inte! Där är skämten bara urusla och det görs film på skiten också. Men dock en applåd för Sussane Reuter som har haft en skön karriär trots detta nederlag.

Hoppas alla får en trevlig lönedag med mycket pengar och lite kärlek:)
Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0