Vild natt

Efter en lång festkväll med roliga människor och några drinkar var det dags att gå hem och sova. Drömde nåt så vansinnigt mycket grejer.
1. Gordon Ramsey blev nerslagen/mördad några fotbollsfans.
2. Jag och mina föräldrar bodde i min lägenhet men den verkade större. Jag råkade tända en dynamitgubbe och sprängde hela lägenheten så allting gick sönder och förstördes men mina päron klarade sig iaf men var jättearga på mig så de skickade mig till mataffären för att köpa chokladmjölk som någon annan drack upp.
3. Jag såg hur ca e km bort en gigantisk brand. Hela halmstad var typ i lågor. Rätt räskigt.

Nu har jag ont i öronen, magen är lika konstig som vanligt. Magknip varje dag jag vaknar. Och dessutom personalfest ikväll på Bulls men fixar det, gratis mat ju. Nu kommer Emma och chillar med mig.
Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0