Min värsta rädsla

Jag har idag för första gången sett en av mina stora rädslor. Var på beachdagen idag och nollningen är i full gång, sol och fint väder. Men... Baaadaaabaam! Jag ser för första gången en tromb! Ute på havet dock men ändå. Ganska stor och man såg hur det blåste som fan ute på havet. Efter mina mardrömmar om tromber och tornados så var jag fascinerad samtidigt som jag var smått rädd. Men coolt att se för en gång skull. Den kanske ser liten ut men det blåste rätt rejält där ute. Händer inte varje dag. Fattades bara att se en stor vithaj äta upp en nolla eller nåt. Då hade jag fan aldrig badat i havet igen.

Ikväll blir det iaf smålands och hälsa på bengan och de andra. Chill som fan imon och måndag.
More to come!
Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0