Mardrömmar

Drömde en av de värsta drömmar jag drömt, vaknade svettig och gråtande. Hade borrat in mina naglar i handflatan. Nu ramla mitt diskställ ihop så jag fick hjärtklappning också! Fan, e lättskrämd idag.
Drömmen kan låta aningen oläskig men hade det varit film hade det varit som Tarantino-film med inslag av Von Trier.
Jag bor i ett hus med en familj och ser hur det kommer 4-5 st tornados mot vårt hus. Vi gömmer oss i källaren och klarar oss. Då kommer ankor som ätit cyanid och de ser helt psykadeliska ut, halvt osynliga med människo-ansikten. De flyger direkt mot mig. Klarar mig även här men då står helt plötsligt 7 st läskiga blonda spökbarn framför mig och de andra. En av killarna i familjen har blivit helt sjuk i huvudet och börjar äta upp sin egen hand. Jag håller för ögonen och öronen och känner hur en av spökbarnen sätter tänderna i mitt knä och biter sönder det. Där vaknar jag. Vågade inte stänga ögonen igen.

Sen har vi den där jävla nattfjärilen och flugan som börjar irritera mig nåt vansinnigt. Jag hämtar den nya Din Del-telefonboken (visste väl att jag skulle ha användningen för den någon gång) och börjar smälla i väggarna på alla svarta prickar jag ser (även skruvhålen). Lyckas inte döda någon av de båda jävlarna så somnar om efter många vändningar i sängen.
Sen är klockan 10 och hfab ska såklart klippa gräset precis utanför. Ligger med kudden över huvudet och vill bara försvinna! Så en sjukt kass natt.


Idag kommer min kära Bengan hem igen så nu blir dte middag och vin ikväll och ta ifatt förlorad tid (4 dagar).
Dagens bild

Välkommen hem min darling!
hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0