Låt mig vara!

Vill inte göra någonting idag, vill inte jobba iaf. Vill sitta hemma, kolla på vänneravsnitt och snusa. Men mne, tjäna lite cash för att sitta på BM från 21 - 02.30 och göra nada e la helt okej. Men imon blir fan inte många knop gjorda. Gick minus igår på morfars och den människa jag hatar så sjukt mycket skulle såklart stå bredvid bordet och lägga kommentarer. Vill kasta skit på honom, bokstavligt talat. Bara synen av honom gör mig förbannad. Hans ordförråd innehåller enbart slyna och hora typ. Vet itne ens vad jag gjort honom. Dessutom såg jag min "förra-veckan-date" med en tjej i knät som hade det mysigt minst sagt. Kändes sjukt skoj att jobba, verkligen... Nu vet jag iaf varför han inte vill höra av sig mer. Assface...!

Åh, ,vill bara ligga i koma idag.

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0