Går det egentligen?

Kan man tycka att någon man aldrig träffat är den bästa människan i världen?
Kom hem från korgen för en sväng sedan och tog min vanliga sittande dusch och musik och funderar över allt. D¨dök Sofia upp i mitt huvud. Hon skulle varit typ 24-25 nu och jag skulle haft en storasyster. Mitt liv skulle kunna ha sett totalt annorlunda ut om hon fanns i mitt liv. En bästa vän, en syster, en familjemedlem som alltid skulle finnas där. Men det gör hon inte och har aldrig gjort heller. Så kan man ändå sakna någon man aldrig träffat eller tycka att dte är den bästa människan som kunde funnits? Jag tror det. Sofia har alltid en plats i mitt hjärta, även om jag aldrig träffat henne.

Still R.I.P Sofia Delle, storasyster som alltid har mina tankar om sig.  

Kommentarer
Postat av: Jonas

Måste hålla med. Tänk vad annorlunda ens liv skulle se ut om hon levde. Jag skulle haft två syskon. Konstigt att tänka sig...

2009-08-11 @ 21:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0