Yes alltså!

Nu är malmö bokat och klart, blir att åka kl 06 på lördag morgon med Louie, och två oklara. Blir iaf av efter vissa problem men nu är allt löst och ser fram emot Idol som fan nu. Låten inte rikitgt vald men kommer på nån när jag står där i kön. Har många alternativ i huvudet. Eller så kör jag på Elin Sigvardsson.
Gaaah, jag längtar!

Blev en hel del läsning gjort idag iaf, då tentan inte blev av för min del. Snart klar med Vargmannen-boken och fick dessutom en liten powernap. Hunnit med en hel del, känns bra. Inte en helt bortkastad dag utan tenta.

Idag sa dom att om man itne kan laga till ett ägg ska man håla sig borta från köket, antar att jag definitivt inte skall vara i köket då. Jag kan verkligen itne laga till det enklaste.
Utmaningar: Ägg, koka ris, steka kött utan att bränna det.
Jag måste verkligen lära mig laga detta. Får la träna en hel dag, bara koka ris utan att bränna fast det:P Men jag är en jävel på att laga lasange och rosta mackor:) Klarar mig på det.

Dagens fråga: Varför öppnar de inte en kassa till i mataffären när det är kö genom hela affären? Man blir sjukt irriterad när de dessutom stänger en kassa när dte är jättemycket kö. Och låt mig inte ens börja att skriva om varuberg...
Usch ont i magen idag.

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0