Way out west, helgen

Way out west
Min kära mor ringde precis och frågade om jag vill med på way out west. Så nu har man fått en biljett till Way out west. Morsan och jag ska ta en asskön helg hemma i underbara Gbg som innebär shopping, uteserveringar, konserter och massa mamma-dottermys:) Längtar redan!

Helgen
Helgen har varit busy och sjukt rolig. Blev fest i fredags och även igång kväll. Igår va helt sjukt kul. vid 3 satt man på Nyhem och sola och tjöta, lyssna på 90-talsmusik och annat skoj. Sen blev det grillning och jag klämde i mig ca 1 kg kött (Tack Lukas). Sen volleyboll med en Silikon i kallingar som gör helikoptern. Någon som är förvånad? Jag lyckades faktiskt rädda spelet några gånger. trodde jag skulle suga på det. Lyckades dock skaffa mig lite rivmärken på venen och armarna efter att man skulle hämta bollen i buskarna. Anyway, sen ner till smålands och alkohol i mängder, gympapass och kapsylkastning. sen efterfest/chill hos Gustaf med klädpoker och film.

Kvällens partypack: Lukas och Kenny
Kvällens partypooper: den/de som gjorde så smålands fick stänga tidigt
Kvällens minst överraskande händelse: Silikon gör helikoptern
Kvällens mest överraskande händelse: Erica äter 5 tuggor potatissallad och tyckte det var helt okej
Kvällens citat: "Gul Leif Bubbla"
Kvällens filosofi: Man kan göra en ölhållare i Lukas mage
Kvällens mysigaste: Gustaf

Idag mår magen itne superbra. skitont i magen och förkylningen blir bara värre och värre. Lock i öronen och flem flem flem!

Dagens bild(er)




orkar inte lägga upp fler bilder nu:P kolla facebook sen istället
Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0