Knoppar

Weeii! Nu är dte gröna små knopppar på trädet utanför mitt förster:) Snart kan man plocka äpplen från fönstret igen:)

Överlämningen igår var helt sjuk. Gick till Tropikcenter där vi Lina, Louie, malin och jag skulle ta bilder på olika djur och även likna djuren. Att hålla ett djur var också otroligt kul. Jag tänkte, ajja men han tar väl fram ett litet djur, typ en apa eller nåt. Men nej nej, va fel jag hade, han tar fram den största tigerpytonormen så där står vi med en 2,5 meter lång orm i famnen:) Sen drog vi till Galgberget och hade kex och vin/öl. En ny favorit är Ballerina choko dippade i Bonjour kantarell. Smakade cheesecake med svampsmak. Helt underbart gott. Sedan till Kåren och ha gasque där vi även skulle toasta och vara sidekicks med Svante å Smed. Shit, vinnande koncept alltså! Blev dumma frågor och lite musik. Luddes mellanfest nästa station, blev massa folk och lite alkohol=)
Men drog hem vid 12 med tvivel i huvudet. Ska man skriva tentan eller inte? Jag har knappt pluggat någonting, och fattar inte någonting om det. Är det någon mening att sitta där och itne kunna någonting? Har försökt plugga men får itne in någonting om jag är totalt noll intresserad av det. Så socialrätt är inte direkt mitt framtid yrke...

Nu ska man iväg till skolan och plugg och skriva om Freud.
Dagens bild

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0