Värme och glömska

Satan va varmt det är ute! Satt ute med Emma, Therese och nicole en sväng men fick gå in för jag får nästintill solsting. Tackar för en gång skull flaggstången som skuggade ca 5 cm av mitt ansikte=)
Gårdagen, hur skön som helst. Sol och årets första bad i havcet på tylösand, Öl i parken, fotboll på Örjansvall och sedan tjöt hemma hos Louise.

Sedan till det tråkiga. Nu har man ett sjuhelvetes arbete framför sig. Nu ska jag komma över mina känslor för en person som jag inte vill ta bort känlsorna för. Jag förstår att han är förvirrad, han har itne haft det lättaste. Vill dock finnas där för honom och självklart umgås med honom. Vill itne ha någon konstig stämning varje gång vi ser varandra, vilket jag är sjukt rädd för men nu vet han och det känns iaf mycket bättre.
Hur kommer man över någon egentligen på bästa sätt? Vill inte sluta träffa honom. Vill vara med honom, inget förhållande än men vill se vart det tar vägen. Blev en ledsam hemgång från Smålands igår och en sjukt svår sömn med tårar, tankar och mer tårar. Får se hur allt går imon på grillningen antar jag.

Jag hoppas alla har det bra annars. Jag har nada lust att festa ikväll, trots att det är valborg men känner mest för att sitta hemma å se på film och vara för mig själv. Men blir iaf grillning på nyhem runt 5 och sedan bort till bolmens. Och får ha min gula klänning på mig idag:) Har längtat efter den!

Jag saknar Klara!
Dagens bild


Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0