Vänner

Jag lite orolig för mina vänner. För de föesta faktiskt. Många har varit väldigt ledsna på senaste tiden och alokoholen tar fram detta ännu mer. På mig med. Har seriöstr funderat på att inte dricka mer alkohol på ett tag men svårt när sommarvädret e här och alla blir sommaralkoholister. Men önskar att jag kunde vara med nykter ibland och vara ett stöd till mina vänner. Värdesätter er högst av allt. Ni får mig att bli en bättre människa, en gladare människa och definitivt har jag otroligt kul med er.
Satt igår och hade en otroligt djupt snack med en "ny" vän/person. Fick se en otroligt fin bild av honom, en känslig bild som jag inte sett tidigare. Människor kan fortfarande överraska en på ett positivt sätt. Gillar jag.

Annars vaknade jag idag med världens täpptaste (kan man säga täpptaste?) näsa och en hals som känns som en byggarbetsplats mitt på laholmsvägen, trafikstoppning och irriterande som fan. Så förkyld så jag vill amputera bort hals och näsa. Nu har jag iaf fått svar på att man kan nysa och hosta samtidigt.

Drömde om Bam igen. Nu är dte fjärde drömmen jag haft om honom. Fattar itne riktigt varför men alltid mysiga drömmar. Inatt var vi tillsammans men han kastade saker på alla, inklusive mig, så jag dumpade honom och han började storlipa. Vilken man...

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0