Vad gör man?

Vad gör man om om den man tycker om/ är kär i inte visar några uppenbara tecken på att han tycker om en. Jag tänk3er seriöst på honom konstant, kan inte sluta prata om honom och hör hur jobbig jag säkert låter. Han är den sötaste, finaste och bästa människan jag  vet. Skulle kunna göra vad som helst för att få hans uppmärksamhet. Vill vara ärlig mot honom om vad jag känner men vågar inte. Hur ska man uttrycka sig? Och vad gör man om man får ett stenhårt nej? Stå där med gråten i halsen och låtsas se oberörd ut och sedan gå vidare. jag vill inte gå vidare. jag vill vara kär i honom. Jag vill se honom, umgås med honom, sova med honom, allting.
Varje gång jag ser honom, t.o.m. på avstånd på andra sidan gatan lyser det upp min dag, jag blir glad, lycklig och som om jag går på lyckopiller. Han får mig att må så bra men samtidigt så dåligt. Jag har´ingen aning om var vi står, vad som händer, hur det ska gå. Vet bara vad jag vill, vad jag tänker. Vem det handlar om ska vi inte gå in på här. Så länge jag själv vet... Jag är iaf kär i honom <3

Nu blir det Ben n´jerry-glass och en säsong vänner.
Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: F

just trust U heart its the only way

2009-04-25 @ 01:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0