"Gör jag något fel?"

Ännu en redovisning avklarad. Gick bättre än förväntat iaf. Vi slapp få publik av Eva så det var sjyssta diskussioner och intressant kritk om Freud. Men började bli sjukt trött runt halv 12 så blev korsord och massa gäspande:P Nu sittert man hemma och är tröttare än jesus. Ska ju skriva klart fallet men tydligen missat sjuuuuuukt mycket som ska med så blir senare inlämning den 20 maj istället. Kan fortfarande få vg då:)

Varför är man annorlunda mot en person så fort andra är i närheten? Tycker han illa om mig? Han kanske skäms  för mig. Efter så många korta samtal som jag försökt påbörja får man noll tillbaka. Och frågan jag alltid ställer mig i sådana här situationer är "Gör jag något fel?"
Jag försöker att inte vara för på, för jobbig men ett msn-samtal om dagen är väl inte för mycket? Vill bara förstå alltihop.

Längtar till imon, då blir dte öl på Bulls, fotboll på Örjans vall och sen lite mer festande med PG, Lina och nån mer tror jag. Annars blir valborg däremot rätt lugn tror jag. Känner itne för så mycket nu. Vill helst bara sitta hemma å äta Ben n´Jerry och kolla på film. Typ hela maj...


Ge mig!
Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0