Thinking of you

Har lyssnat på samma låt hela dagen (verkligen hela dagen, utan uppehåll). Katy Perry - Thinking of you, helt underbar låt. Ska nog sjunga den på idol kanske:P
För övrigt har dagen varit helt underbar faktiskt, chillat som fan med pizza, film, From G´s to Gents, kaffe och jehovas va och ringde på. Kan inte dessa så kallade människor bara sluta erbjuda samma jävla formulär om vad meningen med livet är?! Om dom verkligen kunde svara skulle jag vara sjukt intresserad men jag tror verkligen itne att Guds kärlek är livets mening. Med risk för att bli för djup så tror jag att alla människor skapar sin egen mening med livet. Eller så finns det inte någon riktig mening. Och frankly, klarar mig utan att veta det också. hade man vetat det hade man varit så insnöad på målet med livet att man glömmer leva helt och hållet.
Just nu är min mening med livet att vara så lycklig som möljigt, genom olika medel. Kärlek, vänner, framgång, pengar (ja jag är materialist, lever ju för helvete i ett marknadsekonomiskt samhälle) är det jag känner kan ge en en viss lycka.

Dagens fråga
Varför är inline-åkare så sjukt snygga?

Dagens ros
From G´s to Gents, ja, jag är såld på det programmet! Creepa, töntigt namn men vinnaren som gjorts om från gangster till gentleman. Bra koncept faktiskt. Räddade iaf en kille från gatan.

Dagens ris
Att mitt soffbord är några centimeter för högt för att ha bene på när man har datorn i knät. Blir väldigt obekvämt efter 4 timmar framför datorn.

Dagens bild

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0