Sommaren 2009

Japp, nu är sommaren äntligen tillbaka i Halmstad. Blev en chill dag med morgonpromenad med Emma, sedan frulle ute i solen (iofs kl halv 1) med Cunow. Blev en tripp ut till Tylösand med Cunow, klara, lina och Emmie. Promenad och lite solning och ännu mer chillning. Sen grillning på bolmens och folköl (för en gång skull). Blev fåtal sms skickade till Eniro med dumma frågor.

Vem är för dålig för att kasta sten?
Svar: För att vara för dålig för att kasta sten bör man sakna grundläggandemotoriska färdigheter. har man problem med denna övning är det också troligt att man har svårt för att spela tennis, klappa djur, hantera ömtåliga föremål samt desarmera bomber.

Vem leker med grodor?
Svar: 118100 tror att det är många som leker med grodor då de är mycket söta djur. Vi tror särskilt att Ericatycker om att leka med grodor. då de är hennes favoritdjur.

Nu sjunker nivån på frågor...
Vem har tightast anus?
Svar: Tyvärr finns ingen officiell statistik över vilka som har de mest vältränade ringmusklerna men vi tippar på att en man vid namn Göran, bosatt i Säffle, ligger högst i topp.

Jag hatar attt känna denna idiotiska känsla. Ett behov, något man vill så mycket själv men inte kan få. Denna känsla kallas för... svartsjuka. Hatar att känna att kroppen blir kall men varm samtidigt. Jag är inte en väldigt svartsjuk person av mig (inte längre) men att se dom med varandra stryper mig. Jag antar att det är ett bevis på att jag är... kär...

Dagens bild


Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0