Onsdag = ?

Har varit en... ja, mysig/jobbig/chill/konstig dag. Började med att gå upp vid halv 12, va länge sen jag sov så länge. Sen sitta å plugga socialrätt vilket kanske itne gick så jättebra. Sen till Media och chilla med Klara, Lina, PG och Louise (en kort stund). Drog med klara, lina och pg till mig för lite pensionärsfika med bullar och kaffe. Ja, jag bakade alldeles själv (nästan...). Sen bort till Emma och kolla på hockey. Gick ju itne så bra för HV så Emma e nog itne jätteglad just nu. Men t.o.m jag kan säga att domaren är en idiot.

Jag hoppas inte jag skrämt bort honom. Känner mig så jobbig bara. Imon blir iaf en utekväll med tjejerna och prata av sig och dricka vin som i gamla dagar (eller ja, typ förra veckan:P) Det är faktiskt mina töser som gör mig mest glad av allt här i världen. Man glömmer allt jobbig och tråkigt och bara skrattar och snackar blaj.

More to come...
Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0