Odören dödar mig

Blev inkväll igår. Minst sagt.^^ Klara och Lina arrajvar kl halv 8 typ, det blir vin och kortspel, sen kommer Femman, Jocke cool och Martin. Spelar Alias och Femman och jag förlorar så stenhårt, sen massa allsång med backstreet boys-låtar och mer vin.Runt 2 kommer Madsen och 2 polare och chillar. Lyckas få 60:- för att 90 kg snubben tyckte att han varit jobbig. Tackar jag för. Sen får jag nog av all öl, limbon i köket, en 90 kg kille i min overall, nakenbilder på Joccke på datorn och ciggarettrök inne. Skickar ut alla och drar till G och sover.
kom hem vid 12 idag och möts av en odör mycket likt en alkis-uteliggare. Fyfan, sen när burkarna var bortplockade var det dags att hitta en burk med någonting underligt i kylen. Öppnar locker och det är 3 veckor gammal, instängd sallad som har ruttnat. Jag kräks en aning i vasken av doften och sedan slänger allt som stod intill burken också.
Nä, va fan inte rockigt att komma hem i morse...

Nu blir det att skirva fallet i psykologin och ikväll ska dte chillas på hög nivå:)
Nä, ska jag dra å köpa snus:)

Dagens bild

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0