Nerverna e på helspänn

Nu är klockan 04.00 typ och jag har inte gått å lagt mig än. Om en timme kommer Louie hit och hämtar upp mig, sen ner till Malmö! Hell yeah, det ska bli av efter många om och men. Blev en mycket trevlig kväll med grillning med Emma, Evelina, Svante, Smed och lite annat folk. Sen hemåt vid 10 och ett besök i Gustafs nya lägenhet. Mycket fin, likadan som min fast spegelvänd.

Shit nu e jag nervös som fan. Känns som tarmvred ungefär i hela magen som gör pissont när jag går. Men men, blir nog bättre efter lite frukost och en snus. Dock inga snus kvar nu. Känns oerhört degigt. Nu måste sången bestämmas och övas på! Även se sjukt snygg ut för idol-juryn:D

Morgonens bild

hejsvejs!
(detta var nog utan tvekan den mest udda tiden jag bloggat)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0