Mitt nya husdjur

Nu har duvan som bor på taket retat upp mig en hel del. När jag har öppet fönster så kastar hon ner kvistar från taket som ramlar in i min lägenhet. Hon bygger troligtvis bo eller nåt men dan, hur lång tid kan det ta? Hur mycket kvistar finns det där egentligen? Har en hel hög med kvistar under fönstret nu. Men men, får ju vara nöjd med att jag iaf har ett husdjur som irriterar mig, kärlek börjar alltid med bråk sägs det ju. Funderar på att sätta ut Bengar (min uggla) utanför fönstret så kanske duvan lugnar ner sig lite...

Sitter å försöker skriva kritiken på psykoanalysen nu. Går la bra men känns som jag saknar vissa instruktioner. Radavstånd? Punktform och hur fan då? Nja, får la se hur dte går. men intressant iaf. Blir kritiken idag och fallbeskrivningen imon. Sen är dte bara att skriva den valfria essåskrivningen tordag eller nåt. Tänkte göra analysen på boken En spricka i kristallen av Cecilia Von krusenstjärna. Sjukt bra bok med massa oidipuskomplex, förträngning och narcissism. Blir nog bra ska jag se=)

Kvällen är oviss, film på Smålands inte otänkbart, och inte heller X-box-kväll. Borde iofs städa badrummet men d får jag göra på 5 min. Hatar verkligen att städa. Slog mig nu... För dte visste jag inte innan.
Nåja, hoppas alla har det bra och mår väl.
Dagens bild

Kanske funkar som fågelskrämma också...
Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0