Lugnt och skönt

Sitter hemma nu och chillar som fan. Varit på bolmens och chillat med Lina och Evelina. Sen bort till Bullsäk och "förfesta" men jag körde nyktert idag (efter 2 glas  vin). Inatt e d white chicks och super 8 som är helt sjukt bra filmer. Blir nog nattafilm hela natten=)

Fick otroligt dåligt samvete när mamma fick ringa och påminna mig om att ringa till mormor och säga grattis när dom är där dessutom. Mormor blri överglad och börjar gråta och säger högt till mamma och pappa: "Visst är hon underbar som ringer och säger grattis?" Njo, tack för at du påminde mig mamma.
Shit, vill pckså ha et helt spelrum med alla olika tv-spel, Atari, nintendo 8-bitars, zega och självklart spelmaskiner. Shit, hade ju skitit ner mig av exaltering!

Ni borde alla veta nu att jag är kär i en viss person vid namn ****** och känner att jag börjar fatta mina beslut efter vad jag tror att han trycker e bra. Känns itne jättebra men samtidigt kanske jag kan hålla mig ifrån locvkelser och osunt leverne. Men, är iaf glad att jag är kär:)

Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0