Komiskt

Satt på föreläsning om den gamla psykoanalysen idag igen och läste en sjukt kul grej på overheaden. Satt och somnade första 45 minutrarna i alla möjliga ställningar, satt rakt upp, låg ner i stolen och div annat men sen var det dags för "psykoanalys på barn" och det står: Barnens uppgifter läggs i "lådan". Varav jag börjar skratta inombords rätt högt. Det är itne varje dag man har föreläsning om "Lådan". (det är roligare om man var där)

Blir möte ikväll och kaffe med Lina innan. Blir vårat rutinmässiga kafferep varje tisdag (ibland måndagar).  Måste nog ta å städa lite också. Har diskat allt men har dock märkt att jag har blogfläckar på golvet i köket sedan min fot håll på att förblöda av skavsår. Det slutade aldrig blöda och nu ser lägenheten ut lite som en brottsplats för CSI. Tänkte att om jag skulle dö i lägenheten av att typ halka i duschen eller snubbla på nätverkssladden så kan de alltid få tro att jag blivit mördad. Är det en sjuk tanke...?

Vem älskar inte introlåten till Black Lagoon, sjukt bra anime-serie
http://www.youtube.com/watch?v=AC6REhy5L38

Låten jag ska sjunga på audition
http://www.youtube.com/watch?v=PIOf7o5NyWc

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0