Jag vet vad du gjorde förra vetenskapsteori-tenta

Rättelse, jag vet vad JAG gjorde förra vetenskapsteoritentan, jag sov igen mina borttappade 42 timmar. Det var inte så värst klokt att åka till Tyskland två dagar innan tentan och dessutom åka 00.00 hemifrån, ner till trelleborg och ta färjan kl 03.15 för att köpa alkohol. Inser nu att det var ett av mina sämsta beslut någonsin. Men hade åtminstone kul och dessutom slipper jag skriva den som saltenta nu utan får skriva hemtentamen på 3 sidor istället. Sjukt mycket bättre med tanke på hur mina salstentor brukar gå. Hemtentor däremot går hur bra som helst. Aldrig behövt komplettera en hemtenta och fått 80 % VG på alla. Iofs, ett ännu sämre beslut som jag kommer få ångra i ca 2 år framöver, att jag valde socialrätt och måste klara Göken. Hata, hata, hata... Utan en avklarad socialrättstenta blir nästa termin sjukt svår att klara. CSN blir la itne väldans glada på mig när jag saknar apmycket poäng från HT08.

Just nu prioritet:
1. Socialrättsomtenta den 16:e april
2. Psykologihemtentor och div. uppgifter
3. 2 hemtentor från förra året.
4. Vuxennollningen
5. Viktminskning
6. Hembesök i Mölndal (sorry men med allt så blir det svårt attt hinna)
7. Städning och diskning (blir aldrig av iaf)
8. Sångträning inför IDOL-audition 18:e april


Jag är ju nu med i vuxennollningen 09 med Lina och Louise. Ska bli sjukt kul att vara involverad i nollningen detta året också faktiskt. Blir ett lite lugnare tempo än som straffmästare, men kommer bli superkul att ha överlämning med Svante och Smed nästa onsdag. Hur ska det sluta egentligen?:P
En annan mycket glad nyhet är att jag har gått ner i vikt. Möjligtvis inte på jättebra sätt alltid men nu får jag på mig en byxstorlek mindre och är mer nöjd med mina ben först och främst och magen börjar faktiskt bli plattare:) Har inte direkt någon målvikt men att väga 65 igen hade varit rätt så underbart.

Dagens bild (nostalgi)

Fr. v: Emma Cunow, Lina Malm Lundh, Erica Delle

Jag som 2-åring

Mamma, pappa, barn

Johanna är pepp som vanligt...

Hejsvejs!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, vad förvånad jag blev att se mig själv på kort här, jag bara slank in och tänkte kolla hur det var med dig.. Men det var en bra och rolig kväll det där! Du ser dock lite skeptisk ut till det hela :P

Ha det bra! Kram

2009-04-09 @ 19:31:28
URL: http://ecchymose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0