Idol 2009 avklarat!

Yes, nu kan jag säga att jag faktiskt gjort något jag bestämt mig för att göra innan jag dör. Höll mig vaken till kl 05.00 när vi skulle åka från Nyhem mot Malmlö. Efter ett jävla letande av parkeringsplatser i Malmö hittar vi en jättebra plats och betalar 40 spänn för att få stå till kl 17.00. När vi kommer tillbaka märker vi dock att det var gratis parkering över helgen så vi fick stå där till måndag kl 17.05. 40 spänn åt helvete där.
Sen var det dags att stå i kö. Kl halv 7 ställde vi oss i kön utanför Folkets park och sedan hände itne så mycket under ca 6 timmar. Tänkte inte beskriva allting som hände i kön... Det mest spännande var att en kille som spela gitarr å sjöng massa sånger satt sönder en campingstol. Under denna tiden åt Lousie också konstant Läkerol som de delade ut. Det var även två påtända a-lagare som tiggde cigg eller nåt.

Ca 12.30 va vi inne och hade fått ett nummer, 34204 var mitt nummer:) Sen var det bara att, gissa vad... vänta igen! Denna väntan gick hyfsat fort, bara 200 nummer innan så va lungt. Sen ropa dom upp 34204 och jag känner hur paniken och nervositeten ökar och ökar. Sitter på stolen och skakar utanför audition-rummet, sen e d min tur. On nu kommer dte som inte så många har fattat, jag träffade INTE Laila Bagge å dom andra i juryn. Det är först en annan  jury som bestämmer vilka som är bra, roliga, dåliga och udda nog för att gå vidare och synas på audition-programmen. Men dem filmade från väntrummet så man aknske har kommit med lite i tv iaf:) Kl 15 va jag klar efter att ha sjungit Colbie Callait - Bubbly och vi åkte tillbaka till Halmstad och chillade en sväng på Bolmens.


Asså, om någon har en hagelbössa sålånar jag gärna den för det bor/sitter en duva under taket ovanför mitt förnster som konstant (iaf i 3 timmar) kastar ner kvistar som någon byggt bo med eller nån annan animalplanet-skit. Dessa kvistar ramlar in genom mitt förnster när jag har det öppet. Nu har jag försökt att skrämma bort duvan men han sitter bara kvar och kastar kvistar.
    Som Friman sa så bra igår, duvan är fåglarnas retard.
Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0