"Här står en sliten slampa"

Eller som det egentligen heter, "här lyser flitens lampa". Blev föreläsning 12 - 15 med diskussion om Vargmannen sista timmen. Sjukt intressant bok men även jävligt sjuk... Freud är rätt sjuk han med. Alla vill ha sex med sin mamma och döda sin pappa. Jo tjena!
Efter jag kom hem blev dte med en gång att skriva erich Fromm-hemtenta på 2 sidor. Redan klar typ, även om jag knappt vet vad jag skriver om. Sen blev kritiken klar och inlämnad inför imon. Retet hade jag fått tillbaka och var godkänt. Nu är det bara att jag måste skriva ut en gammal tenta och lämna i facket hos Marta för att hon så envist inte kan skriva ut en enda sida från mailen... Tycker inte om den kvinnan och har nog aldrig gjort heller. Sen är det att skriva vetenskapsteori-hemtenta på 3 sidor, fallet som ska in nästa tisdag på 3 sidor och sen e jag nog klar. Men det fixar jag lätt. Kommer man väl igång så slutar jag inte:) Precis som att blogga typ, fast man måste använda referenser och läsa nån trist bok som tyvärr inte handlar om en själv. Ego? ja.

Möte ikväll och kafferep med Lina och Malin vid 17.00 prick!
Fan va allt känns lättare när man har reda på skolgrejer och div annat. Dessutom e jag kär vilket faktiskt är en rätt go känsla, emellanåt iaf.

Dagens bild (googlade "sliten slampa" och denna bild kom upp)

Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0